Wat kan ik doen als ik ontevreden ben of een klacht heb over de zorgverlening?
Heb je een opmerking over mijn aanbod of ben je ontevreden over iets in de psychologische behandeling? Veel klachten komen door misverstanden en daarom ga ik graag met je in gesprek als je iets niet goed vindt gaan. Ik doe altijd mijn best om de behandeling aan te laten sluiten op jouw wensen en behoeften. Maar daarbij kan ik natuurlijk wel eens mis zitten. Daarom hoor ik graag van je als de behandeling niet aan jouw verwachtingen voldoet. Door met elkaar in gesprek te gaan, kunnen we samen naar een passende oplossing zoeken. Bovendien waardeer ik jouw feedback, want die kan ik gebruiken om mijn zorgaanbod te verbeteren.
Heb je desondanks het gevoel dat we er samen niet uitkomen, of betrek je liever een onafhankelijk persoon? Dan kun je een officiƫle klacht indienen bij een externe onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze klachtenfunctionaris handelt neutraal en onpartijdig. Mijn klachtenregeling heb ik ondergebracht bij ZZP'er in de Zorg. In deze informatiefolder lees je precies hoe de klachtenregeling werkt.